Han har reist!

God kveld!

Nå er endelig hverdagen skikkelig i gang her i huset. Min kjære mann dro av sted på jobb i ny trailer i morges, og da blir jeg alene hjemme igjen med ungene i ukedagene. Sånn er vi jo vant til å ha det, så det kommer til å gå veldig fint. Jeg er aller mest glad i hverdagen, og setter stor pris på rutiner og struktur. Så da er det egentlig bare godt at hverdagen kommer tilbake, akkurat sånn som vi er vant til. Men jeg kommer til å savne min kjære mann, spesielt når jeg skal sove alene i kveld.

Jeg er en person som virkelig liker å holde seg til de gode vanene. Men jeg merker jo at det noen ganger kan bli litt vel firkantet. Så jeg øver meg på å ta ting litt mer på sparket, i hvert på visse områder. Jeg er blitt en sterkere person, og står stødigere i meg selv. Så jeg vet at min eksponeringsterapi faktisk fungerer bra for meg. Man kan ikke bare sitte å vente på at angsten skal slippe taket. Nei, jeg må aktivt jobbe for å komme meg videre i livet. Jeg vil jo være sjefen selv, og er ikke interessert i å bli stanset av angsten.

Hverdagen er slettes ikke så verst, tenker nå jeg. Dagene kommer og går, og jeg føler at vi har en fin rytme her hjemme. Litt utfordringer med ungdommer i huset, men sånn er det jo for de aller fleste. Jeg er klar for å være her alene igjen, og det føles riktig at min kjære er i jobb igjen. Det er rart hvordan man innretter seg, og hvor mye man savner sin vanlige hverdag. Det forteller meg at vi har det fint sammen, og at vi har en hverdag som faktisk fungerer fint for oss alle sammen.

Nå skal jeg kose meg litt med musikk på sofaen, og bare nyte kvelden. Jeg håper at du også har hatt en fin dag. Vi snakkes igjen her litt senere i kveld. Kos deg!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook, Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

Hør gjerne traileren til min podkast her: Min psyke hverdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg