Endelig angstfri Egersundstur!

God morgen!

Vet dere noe? I dag er jeg så glad og stolt! For jeg hadde min aller første dagstur til Egersund i går, uten at angsten tok overhånd. Faktisk så hadde jeg en helt fin tur sammen med min familie, og vi koste oss sammen med gjengen hjemme hos min bror. Der var ikke antydning til panikkangst i det hele tatt, og jeg hadde nesten ikke uro inni meg i det hele tatt. Ufattelig lettelse å kunne oppleve en slik dag, og jeg blir rørt bare ved tanken. Så godt å se igjen alle sammen, og få gi min kjære far en god klem. Det er lenge å være borte fra hverandre, helt siden lille julaften. Der ligger masse kjærlighet til min nærmeste familie, og jeg har valgt å kjempe for å finne godfølelsen tilbake. Kanskje var gårsdagen det første steget i riktig retning?

Jeg vet at mine angstlidelser ikke forsvinner. Men desto gladere blir jeg, når jeg klarer å få til slike mestringsopplevelser som dette. Det betyr så uendelig mye for meg, og det gir meg påfyll av håp. Min beste opplevelse på mange år, og den skal jeg glede meg over i lang tid. Håper at vi får til å møtes flere ganger i løpet av sommeren. Kanskje er vi alle sammen i Byglandsfjord samtidig. Vi får bare se det an. Nå er jeg litt mer optimist på egne vegne, og håper at det vil løsne enda mer for meg de nærmeste månedene. Ingen kan ta i fra meg det håpet som jeg har inni meg. Et brennende ønske om å kunne mestre flere utfordringer i tiden som kommer. Det skal jeg jobbe hardt for å få til, og jeg skal glede meg over de lyspunktene som kommer underveis.

Dette forteller meg at jeg aldri må gi opp! Livet kan ta mange uventede vendinger, og det er lov å være litt forsiktig optimist på egne vegne. Det ble en skikkelig fin dag, og ungene mine hadde også en fin dag. God stemning, og en avslappet atmosfære. Deilig å kunne nyte det med senkede skuldre, og faktisk være tilstede i øyeblikket. I dag skal jeg kose meg, og nyte denne fine opplevelsen. Gjøre litt arbeid her hjemme, og forberede en ny måned i Mestringsklubben. Alltid noe som skal gjøres, og det passer meg utmerket. Ha en strålende mandag, så snakkes vi her igjen i kveld.

Klem fra Wenche

0 kommentarer

Siste innlegg