Endelig en deilig onsdag!

I dag har jeg hatt en skikkelig fin dag. Jeg har hatt gode følelser i kropp og sjel, og det gjør meg veldig glad! Det har vært endel nerver i forkant av podkast lanseringen min i dag. Men nå er jeg glad, og kjenner på en stor mestringsfølelse i hele meg. Der er så klart et forbedringspotensiale, men jeg er fornøyd med min første episode av Min psyke hverdag! Noen ganger så overraskes jeg av mine egne ferdigheter, og tror nesten ikke at det faktisk er mitt prosjekt fra a til å. Særlig når der er noen tekniske ting som jeg må mestre.

Jeg kom meg også ut på treningstur i Furulunden. Det ble en rute på 4,5km, og endel omveier på grunn av oversvømmelse. Dette var min økt nr 10, av 20 planlagte treningsøkter i januar. Så da er jeg halvveis, og er i rute! Det føles veldig godt for meg, og kroppen responderer fint på treningen. Gode avtaler med meg selv, har virkelig gjort starten på 2020 spennende ig fin! I dag var jeg bare så glad og lett i kroppen. Det var en fryd å bevege seg ute i vinden. Det er som om noe har våknet inni meg, og der er en større trygghet i det jeg foretar meg.

Så var det fint å feire denne dagen med mine barn. Vi har kost oss med hjemmelaget lasagne, og hvitløksbaguetter. Så utrolig godt , men litt arbeid å lage. Denne dagen kommer i minneboken med gode tanker! Og det er jeg så glad for. Når man har et liv som svinger en del, så har jeg lært meg til å verdsette de gode dagene høyt! Tusen takk til alle som har hørt på podkasten min, og jeg håper at dere likte den!

Dere kan finne episoden her!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg