ENDELIG ER DET OVER!


God kveld!

Endelig ser det ut til at valget i USA er avgjort. Tror ikke jeg er den eneste som virkelig har gått lei. For makan til mye styr skal man lete lenge etter. Det er trolig ikke slutt på kaoset enda. Men jeg er lettet, og tenker at Trump må komme seg bort fra presidentstolen. Har vært skremmende å se hvilken dårlig taper han er. Håper at de klarer å komme seg velberget gjennom dette skiftet.

Jeg har ikke så mye peiling på politikk. Og er derfor fornøyd med å få servert andre nyheter fremover. Der skjer jo andre viktige ting i verden fortsatt. Valget i USA er selvsagt viktig. Men det har fått litt vel mye plass i mediene de siste månedene. Nå skal det krangles litt de neste dagene, men så roer det seg nok ned snart. Tenk på alle de pengene som er blitt brukt i den valgkampen.

Det er tryggere sånn politisk her hjemme i Norge, og det er jeg takknemlig for. Demokratiet er viktig overalt i verden. Og heldigvis tror jeg rett kandidat vant denne gangen.

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg