Endelig er jeg brun og blid!

God kveld!

Herlighet, så deilig å se i speilet at jeg endelig er brun! Ja, jeg har jukset skikkelig med en solid runde spraytann, men fy søren så deilig å endelig føle seg sommerfresh. Jeg hadde altså min aller første spraytann opplevelse på torsdag. Hadde blitt anbefalt å bestille time på Harmoni Hudpleie her i Mandal, og det fungerte så fint. Jeg har betalt dette selv, så det er ikke betalt reklame. På forhånd så var jeg ganske nervøs. Man blottlegger jo det aller meste av kroppen sin, og jeg hadde litt nerver for akkurat det. Men jeg ble så godt ivaretatt, og hele opplevelsen var så fin og rolig. Ble godt tatt i mot av to vennlige damer, og jeg fikk en fin forklaring på hvordan dette skulle foregå. God stemning fra første stund, og jeg ble trygg. Da jeg ønsket meg skikkelig brunfarge, så valgte jeg å ta den dypeste varianten. Og det er jeg glad for i dag. Selve behandlingen gikk veldig raskt og greit, og det er litt kaldt når man sprayes. Fikk gode instrukser underveis, så jeg var ikke redd eller nervøs underveis. Det var skikkelig klissete å ta på klær etterpå, og så måtte jeg vente med å dusje i 8 timer.

For å unngå brunfarge på møblene, så pakket vi den ene lenestolen inn i et stort strekklaken. Og håndkle på puffen, sånn at jeg kunne avlaste beina mine. Det ble noen lange timer, så jeg var veldig glad for å kunne dusje meg før leggetid. Så herlig å få vekk det overflødige, og virkelig se hvordan brunfargen min ble. Jeg har et meget markant truseskille, for å si det på den måten. Men jeg elsker det, og er så fornøyd med å være brun. Gleder meg veldig til å kunne bruke mine flotte sommerkjoler, og faktisk kunne vise leggene mine uten å skjemmes. Ja, det koster litt å gjøre det- Og det er en luksus i hverdagen. Men jeg har lyst til å fortsette, og føler meg så fin er jeg sitter. Ny time er allerede bestilt om 14 dager, så får vi se hvordan dette utvikler seg. Jeg har hatt en skikkelig fin kundeopplevelse, og det mener jeg man kan fortelle om. Så deilig å føles seg ekstra fin, og jeg skal nyte det!

Nå er jeg klar for å underholde på Tiedemands Cafe fra kl 20-23 i kveld. Så stikk gjerne innom dersom du er i Mandal. Bare hyggelig å hilse på dere som følger meg i hverdagen. Sommerkjolen er på, og jeg gleder meg veldig til å sette i gang med karaoke show igjen nå!

Klem fra Wenche

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg