Endelig får jeg det til!

God kveld!

Nå er alle sammen hjemme, og påsken kan starte! Det er deilig å være sammen, og dagene skal nok bli innholdsrike på sin egen måte. Jeg skal nok være ganske så aktiv, og forsøke å finne en fin balanse mellom jobb og fritid. Det er jo ikke sånn at jeg tar helt fri, for sosiale medier tar aldri helt ferie. Men jeg er glad for å ha familien samlet, og jeg tror nok det skal bli fine stunder her hjemme de neste dagene. Det har vært en ganske så travel dag, og jeg kom meg heldigvis opp av sengen ganske tidlig. Så jeg kom meg en liten tur på butikken i fred og ro.

Jeg har de siste dagene virkelig imponert meg selv. Ja, det høres kanskje litt voldsomt ut. Men det er sant. For jeg jobber meg gjennom tekniske utfordringer, og gir meg ikke før det er i orden. Og jammen meg har jeg lært masse nytt nå, og det er så kjekt! Å endelig innse at tekniske ting ikke stopper meg, er magisk å kjenne på. For jeg har vært så negativ til meg selv, og snakket meg ned i alle år når det kommer til pc og tekniske løsninger. Noen ekspert er jeg ikke i det hele tatt. Men nå klarer jeg mye mer enn før, og jeg gir ikke så lett opp heller.

Heldigvis så finnes der flotte mennesker der ute, som hjelper oss som er litt uerfarne når det kommer til pc. Jeg bruker noe som heter Kajabi, og heldigvis så finnes der en egen Facebook gruppe, hvor man får hjelp på kort varsel. Helt genialt for sånne som meg. Og da blir man ikke stående helt fast så veldig lenge. Nå føler jeg meg tryggere, og knekker koder mange ganger selv uten hjelp. Da blir jeg glad! Så jeg hadde noen veldig lærerike timer i går ettermiddag, og var helt oppslukt. Det endte godt, og jeg kan si meg fornøyd med egen innsats så langt!

Kos dere alle sammen, så snakkes vi igjen om noen timer!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

0 kommentarer

Siste innlegg