Endelig fikk vi mat!

Reklame// Malangen Resort og Quality Hotel Saga

God morgen!

Da er vi allerede kommet til søndag morgen, og denne turen går mot slutten. Jeg har sovet så deilig i natt, og det var virkelig godt å krype under dynen etter en lang dag. Men jeg må bare få fortelle dere om et aldeles nydelig måltid som vi fikk servert på Malangen Resort i går kveld. Vi var jo da allerede 3 timer forsinket på grunn av utfordringene på båtturen, men det taklet vertskapet helt uten problemer. Det var en nydelig atmosfære, og vi var virkelig en sulten gjeng . Til forrett så fikk jeg alternativ rett på grunn av mine allergier. Jeg fikk en nydelig potet og løksuppe, og den var skikkelig varm og god. Jeg elsker suppe på kalde høstkvelder, så for meg så var det helt tipp topp!

Hovedretten var reinsdyr, og det hadde jeg aldri smakt før. Servert med hjemmelaget potetmos og grønnsaker. Det smakte skikkelig deilig, og jeg må si at det var en positiv opplevelse å smake viltkjøtt. Maten var balansert krydret, og kjøttet var mørt. Jeg ble skikkelig mett, og det var så deilig etter den strabasiøse ettermiddagen som vi hadde hatt. Det var skikkelig god stemning rundt bordene, og det gikk smertefritt med serveringen. Jeg satt med en del av de unge kollegaene mine ved bordet, og der hyggelig å bli bedre kjent med dem.

Jeg må bare si at desserten min smakte helt nydelig. Det var en den aller beste jordbær sorbeten som jeg noen gang har smakt. Den var så rik på smak, og ikke for søt. Skikkelig kald og frisk dessert på slutten der altså! Vi var så mette alle sammen, og vi koste oss veldig på Malangen Resort. Vi var også på besøk hos husky hundene i noen få minutter. Dessverre så var det altfor mørkt til å få gode bilder der. Men fin tur i vinternatten, og glimt av nordlys på himmelen!

Tusen takk for en veldig god middag! Det var en skikkelig fin opplevelse, og jeg koste meg! Nå gjenstår det bare en liten økt med oppsummering, så bærer det hjemover. Mange inntrykk rikere, og med ny kunnskap til å fortsette med jobbingen. Dette har virkelig vært en fin helg!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook, Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

12 kommentarer
    1. Så flotte innlegg og fine bilder! Håper du koste deg maks! Når kommer bildene fra rød løper, jeg er så spent på antrekket ditt!

        1. Nei! Så synd, vi har jo alle lest hvor mye du gledet deg til akkurat det. Men dere visste kanskje om det på forhånd, siden det ikke var tatt med i programmet? Boka var kanskje et godt plaster på såret 🙂

          1. Vi fikk beskjed om at det kunne bli annerledes. Men vi skulle egentlig på et utested fra ca kl 21 på lørdag. Men vi ble da 3,5 timer forsinke. Og da ble det for seint for meg å være ute hele natten!

    2. Hennes kongelige høyhet Mette Marit er en influencer. Liv Ullmann, Jane Fonda, den pakistanske jenta, nobelprisvinner Malala, Daila Lama, Ghandi er med flere influencere, virkelige influencere. Jeg mener det er misbruk av tittelen å benevne bloggere som influencere😳

    3. Definisjon. Influenser (engelsk: influencer) i flertall influensere, influencere eller influencers, er et låneord fra engelsk der personbetegnelsen influencer betyr «påvirker». Influensere er markante personligheter som inspirerer andre med nye ideer og øver innflytelse på meninger og trender i ulike samfunnsgrupper.

    4. Maten ser fantastisk ut!!

      Jeg må bare si at bloggen din har vært fantastisk i helgen. Kvalitet over kvantitet!

      Skikkelig flotte innlegg, og veldig gøy å se flere bilder av ting rundt deg, og det du har opplevd, pluss bilder av deg i de settingene du er i. Håper du tar med deg dette hjem. Det har vært en helt annen kvalitet over bloggen din i helgen. Supert!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg