Endelig føler jeg meg fri!

God morgen!

Jeg føler meg som et annet menneske nå i forhold til før. Det handler nok om at jeg endelig føler meg voksen, og frigjort fra mange gamle stengsler. Det er ikke alt dere ser eller merker, men jeg kjenner skikkelig på det for tiden. Og jeg smiler. For jeg er så glad. Det er noe som er så befriende og deilig. Jeg vet egentlig ikke helt hvordan jeg kan forklare det. For jeg vil ikke late som at der aldri skjer negative ting. Men jeg har en annen holdning til hverdagen min, og jeg forsøker virkelig å nyte de gode øyeblikkene. De er nemlig svært verdifulle. Hver gang jeg gjennomfører noe nytt, så tillater jeg meg selv å bli litt stolt. Det mener jeg at man må ha lov til.

Det er så rart å tenke på hverdagen, og faktisk glede seg til neste dag. Jeg har forventinger med positivt fortegn, og jeg har tatt noen nye steg den siste tiden. Det gjør meg rett og slett veldig glad, og jeg føler at min egen frihet er større enn noen gang. Når man ikke er så redd lenger, så føles det utrolig deilig. Jeg har vel egentlig tatt et oppgjør med meg selv, og kommet frem til at det gode i livet skal man ha lov til å nyte. Det er ikke meningen at jeg skal kjenne på dårlig samvittighet, fordi jeg faktisk koser meg og er glad. Utfordringen min ligger nok aller mest i det faktum at jeg ikke helt vet hvordan man takler medgang.

Hver eneste dag så begynner vi med blanke ark. Så er det jo opp til oss å fylle denne dagen med et innhold som gjør oss godt. Nå har jeg kommet inn i en veldig god rutine på trening, og det smitter over på hele hverdagen min. Der er plutselig litt mer energi, og jeg våger å begi meg ut på nye eventyr. Så får jeg heller takle de dårlige periodene når de kommer, og fokusere på det som faktisk skjer akkurat her og nå. Den siste uken har virkelig vært spesiell og fin. Så jeg har nesten vært på gråten flere ganger. Ikke fordi det er sårt eller vanskelig. Men fordi jeg endelig føler at nye steg er blitt tatt, og jeg er i god form.

Jeg ønsker dere alle sammen en nydelig torsdag! Ta godt vare på deg selv, og fyll dagen din med et positivt innhold! Vi snakkes her igjen i kveld.

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

Podcast: Min psyke hverdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg