ENDELIG FORSVINNER KILOENE!

Foto: Wenche Egenes

 

God kveld!

Nå har jeg endelig begynt å legge merke til at der har forsvunnet noen kg hos meg. De siste ukene har uten tvil vært ganske så tøffe, men jeg må gjennom denne livsstilsendringen. Nye matvaner må få tid til å sette seg, og jeg må jo da også få dette til å bli en varig endring. Det går alltid litt tid før man merker resultater. Men nå kan jeg endelig si at vekten går nedover, og jeg kan merke det på kroppen. Herlig å kjenne at klærne blir romsligere, og at jeg føler meg lettere i kroppen min.

Det er ikke aktuelt for meg å dele nøyaktig antall kg som forsvinner underveis i denne prosessen her. Jeg ønsker å ha de tallene for meg selv, og dere får ikke følge meg gram for gram. Men jeg ønsker likevel på oppdatere dere litt underveis, og kanskje inspirere andre til å komme i gang med egne prosjekter. Nå er jeg svært heldig som får oppfølgning av både fastlege og kostholdsveileder. Og de passer godt på meg underveis. Noen ganger kan jeg trenge trøst og oppmuntring, mens noen ganger er det kjekt å dele de gode resultatene.

Foto : Wenche Egenes

 

I dag fikk jeg meg en frisk og god treningstur i Furulunden. Jeg gikk sammen med en god venninne, og fikk også tatt noen fine bilder. Måtte benytte oss av det fine været, etter mange dager med mørke skyer og regn. Det var så nydelig med sol, men utrolig kald vind som rev i oss underveis. Vi lot oss ikke stoppe av vinden, og gjennomførte 5 km treningstur. Praten går løst mellom oss to, så man merker ikke at turen blir såpass lang. Deilig å endelig komme seg ut på tur igjen!

Jeg er svært motivert for å fortsette med sunt kosthold og trening. Det er noe som jeg trenger, og som helsen min virkelig har godt av. Når man kjenner en fysisk fremgang, så økes motivasjonen betraktelig. Og jeg gleder meg til å få en enda lettere kropp. Jeg har ikke som mål å bli en sylfide. Men ønsker meg aller mest en bedre helse, og en kropp som kan fungere bedre i hverdagen. Det tror jeg vil skje, så lenge jeg klarer å holde meg på riktig spor.

Foto: Wenche Egenes

 

Tusen takk til alle dere som har sendt meg meldinger og kommentarer det siste døgnet. Det har vært så koselig å lese alt det fine som dere skriver til meg. Jeg tar det inn i hjertet mitt, og blir så glad og rørt. Å ha en så fin heiagjeng i ryggen, er ubeskrivelig viktig for meg. Så dere skal vite at jeg leser hvert ord, og det gjør hverdagen lettere!

Klem fra Wenche

6 kommentarer
    1. Så mange flotte bilder av ei flott dame! Du er den sterkeste dama jeg vet om! Fin kveld til deg…Du er unik, dyktig og utrolig hyggelig.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg