Endelig glimt av vår!

I dag hadde jeg en skikkelig fin tur i Furulunden! Det var solskinn, og helt nydelig vær. Det minnet meg om våren, og den lengter jeg jo etter. Men selv om det er en stund til, så føler jeg likevel at denne turen gav meg en følelse av vår. Så deilige minutter ute i den frisk luft, og solen skapte nydelige omgivelser for min treningsøkt nr 4 av 20 i februar. Det ble en rask tur, og jeg gikk min vanlige rute på 5 km. Fy søren så utrolig digg det var, og hele meg er full av ny energi!

Slike dager som dette, bare elsker jeg. Da kan jeg gå ut med et smil om munnen, og bare glede meg til å trene. Vi trenger noen sånne dager inni mellom alt regn og snø. Det var så kjekt å våkne i dag, og se at snøen var forsvunnet igjen for denne gang. Da var jeg ikke sen om å komme meg i treningsklærne. Å være ute i naturen, har blitt så utrolig viktig for meg. Min mentale helse får nødvendig påfyll, og jeg føler meg i et bedre humør. Jeg kan ikke få sagt nok ganger at dere må komme dere ut på tur!

Jeg hørte noen fugler som kvitret i trærne, og jeg tok meg tid til å se utover de nydelige strendene i Furulunden. Magisk følelse, og jeg fant masse energi der ute i dag. Vi må alle sammen verne om den fantastiske naturen vår, og oppsøke de flotte turmulighetene som finnes! God tur!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

Podcast: Min psyke hverdag!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg