ENDELIG HELG!!


God kveld!

Endelig er fredagen her, og helgen kan starte. Dette har vært en uke med masse tenking, og med store avgjørelser. Jeg gleder meg til å tilbringe helgen sammen med mine kjære. Godt å få hjem min kjære mann. Fredagen er ukens beste dag. Da faller skuldrene ned, og familien samles igjen.

Jeg skal bruke denne helgen til å samle krefter. Sove litt ut, og få meg frisk luft. Skal bli deilig med gåtur på søndag. Vi starter helgen med taco, som vanlig. Men vi må innse at ikke alle samles rundt bordet lenger hver helg. Ungene er sosiale når det er mulig å få til, og det er bra for dem.

Det blir godt å sovne i min kjæres armer i kveld. Jeg trenger den tryggheten. Håper at du også får en kjempefin helg! La oss gjøre det beste for hverandre, og spre litt ekstra kjærlighet og omsorg! God helg!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

Siste innlegg