Endelig helg sammen med min kjære!

Nå skal det bli veldig fint å ta helg sammen med min familie. Denne uken har tært på meg både fysisk og psykisk. Men nå skal jeg være sammen med de som jeg er aller mest glad i. Det kommer til å gjøre meg godt, og jeg kan senke ned skuldrene mine litt mer. Jeg trenger det nå. Så håper jeg at det kan bli litt fysisk aktivitet på meg i løpet av helgen. God mat er også viktig. Jeg kjenner bare at det er viktig å ta vare på hverandre litt ekstra akkurat nå. Da er det godt å ha familien hjemme samtidig.

Jeg trenger ikke så mye styr rundt meg. Det aller viktigste for meg nå er hvile. Det høres kanskje kjedelig ut, men jeg trenger ro. Nå har jeg vært så presset i hele uken, og det må jeg få vekk. Jeg kan ikke ha så mye på en gang. Det har jeg sagt tidligere også, men jeg er så lei av at det alltid skal dukke opp nye problemer i mitt liv. Hver dag er en ny test for meg, og jeg vil veldig gjerne mestre hverdagen enda bedre. For jeg liker ikke å ha det såpass tungt. Mine nærmeste er veldig gode mot meg, og vi hjelper hverandre. Det er godt å kjenne at man er elsket.

Jeg håper at helgen blir fin for oss alle sammen! Det er herlig å slappe godt av sammen med de som man er så glad i. Jeg skal kose meg så mye som overhodet mulig. Så håper at Du også kan kose deg sammen med venner eller familie. Ta godt vare på deg selv, og nyt de gode øyeblikkene som kommer i livet ditt! Jeg skal i hvert fall kose meg så mye som mulig!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg