Endelig helg!

Endelig er helgen her! Det har jeg lengtet etter hele uken. For denne uken har vært ganske krevende for meg. Jeg er sterkt plaget av pollen allergi, og denne uken fikk jeg alle plagene på en gang. Men jeg klarer meg likevel, og er ved godt mot. Det er rart hvordan man takler ulike utfordringer bedre når man er i en positiv periode. For når jeg er i depressive perioder, så blir alt så utrolig forsterket. Jeg er takknemlig for at livet mitt er spennende og godt akkurat nå. Da kan jeg møte hver dag med nysgjerrighet og glede!

Det er deilig å vite at nå har vi noen dager sammen. Jeg klarer meg veldig fint i hverdagen alene, men det er så deilig når vi er to voksne hjemme. Da slapper jeg av, og koser meg med min kjære mann. Denne helgen skal vi holde på med ulike prosjekter. Jeg skal i gang med terrasse vask igjen. Det må tas i små porsjoner, men jeg håper at jeg kommer i mål snart. Vi skal ha rolige kvelder hjemme, og slappe av. Vi trenger det begge to. Ukene er jo ganske hektiske for oss begge på hver sin kant. Vi har hatt en fin dag, og gleder oss til å roe helt ned i kveld.

Jeg håper at Dere har hatt en fin dag! Og jeg ønsker alle sammen en fin og god helg. Ta godt vare på hverandre, og finn på noe kjekt sammen med familie eller venner. Jeg blogger som vanlig hver dag, og blir veldig glad dersom Du stikker innom her for å lese litt. Ha en fin kveld!

Vi blogges!

Følg meg gjerne:

Facebook: Wenche Larsen Gundersen , WeLG Foredrag

Youtube: Wenche Larsen

Instagram: wenchelarsen.no

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

Siste innlegg