Endelig i gang igjen!

God kveld!

Det var skikkelig godt å komme seg ut på treningstur igjen i dag. Jeg har dessverre vært ganske sløv på treningsfronten de siste to ukene, så det er viktig at jeg kommer skikkelig i gang igjen nå med en gang. Siden det tross alt er mandag i dag, så var det fint å bare sette i gang med det samme, og få en fin start på denne uken her. Det er så viktig å ikke sluntre unna lenger nå, sånn at jeg raskt får tilbake den gode formen, som jeg faktisk hadde da. Men med hjemmeskole og påske, så forsvant mine gode treningsrutine rett vest i en periode. Det ender med oppblåst og uggen kropp, så jeg har ikke noen særlig valg. Fysisk aktivitet må prioriteres veldig hardt i tiden fremover.

Jeg tror mye ligger i den vante rutinen som vi har til vanlig. Så jeg skal ha vekkerklokken på, og komme meg opp rimelig tidlig på ukedagene denne uken. Tar heller en liten hvil midt på dagen, dersom jeg blir for sliten. For å komme godt i gang med trening fra morgenen av, er magisk for min del. Da blir jo dagene så mye bedre og energifulle. Det elsker jeg! Så motivasjonen min er heldigvis på plass, og jeg er sta når det virkelig gjelder. Dagens treningstur var frisk og fin, og det ble respektable 5 km. Det er jeg så godt fornøyd med, og kroppen min føles fin nå i ettertid. Da har jeg klart å holde litt igjen, og ikke brukt opp alt av krefter. Der var masse folk, men alle sammen var flinke til å holde god avstand.

Vinden var ganske frisk, og det var masse pollen i luften. Så jeg bør vurdere solbriller neste gang. Det beskytter jo øynene mine ganske godt. Jeg glede meg til å gi denne kroppen verdifull aktivitet, og finne tilbake til den beste versjonen av meg selv rent fysisk. Man trenger ikke å være den sprekeste i gata, men ha en kropp som fungerer i hverdagen. Gir meg selv et klapp på skulderen, og er strålende fornøyd med egen innsats!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag

Bli gjerne med i Mestringsklubben!

0 kommentarer

Siste innlegg