Endelig klarer jeg det!

Nå er denne damen veldig fokusert på arbeidsoppgaver og rutiner. For jeg har så mange ting som skal gjennomføres i løpet av en uke, og det er viktig å ha en fin flyt på alle kanaler. Herlighet, jeg elsker å holde på med dette! Planlegging og struktur er helt avgjørende for meg i min hverdag. Det gjelder både privat, men også i jobb. Hos meg så fletter det seg på en måte sammen helt naturlig.

Gjennom sommeren har jeg tenkt masse på hvordan jeg skal løse dette. For jeg vil så mye, men jeg må ta bedre vare på meg selv. Nå er planene laget, og jeg følger et system som fungerer fint. Da klarer jeg å være litt i forkant, og kan ta en rolig dag dersom kroppen trenger det. Min motivasjon er meget tilstede, og jeg har pågangsmot i bøtter og spann. Tallene øker, og jeg føler meg bra!

Jeg vil veldig gjerne det fremgangen skal fortsette for meg. Og da vet jeg at der må jobbes hver eneste dag. For her kommer ingenting gratis, bare les her. Det er deilig å ha et hjemmekontor som fungerer bra, og som gjør at jeg kan jobbe i mitt eget tempo. Noen ganger har jeg meget korte økter, mens andre dager kan jeg jobbe masse. Det kommer helt an på min egen dagsform og psyke.

Denne damen har kastet hanskene, og er på full fart inn i ringen! Det kommer til å bli noen harde kamper underveis, men jeg er godt rustet. Det handler masse om å ha is i magen, og bare fortsette å produsere innhold til alle kanalene hver eneste dag. Da vil man bli kjent, og ryktet spres seg underveis. Detter er en skikkelig spennende tid for meg, og jeg er så stolt over alt jeg får til!

Vi blogges!

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

2 kommentarer
    1. Hei:) det er tungvint å skulle kommentere innleggene da det ikke finnes en egen kommentarknapp. Kan være noe med kodingen? Lykke til videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg