Endelig kom han hjem!

God morgen!

Det er skikkelig deilig å ikke måtte stå opp så veldig tidlig. Jeg kjenner at disse morgenene er gode å ha, og at det betyr masse for meg å ha min kjære mann hjemme i helgene. Det er jo sånn vi er vant med å ha det. Han er borte i ukene, og så er vi sammen i helgene. En livstil som vi begge faktisk trives veldig godt med. Jeg visste veldig godt at det var sånn hverdagen vår skulle være, og det har vi begge to vært enige om. Det hender selvsagt at jeg noen ganger savner ham litt ekstra. Men jeg vet at dette er den aller beste løsningen for oss.

Jeg gleder meg alltid til han kommer hjem. Det er godt å kjenne på, og vi har snart vært sammen i 7 år. Når man endelig finner den personen som man virkelig passer sammen med, så er det virkelig fint å ha en partner i livet. I dag skal vi nok gjøre noen ærender, og så skal jeg jobbe litt på mitt hjemmekontor. En ny uke skal planlegges godt, og jeg skal få unne litt skriving allerede i helgen. Det er også på tide å få unnagjort litt husarbeid, og vi deler på oppgavene. Jeg regner med at han også har noe som han skal fikse. Der er alltid noe som må skrues på, eller ryddes.

Så da ønsker jeg dere alle sammen en skikkelig fin lørdag! Jeg skal snart ut på min treningstur, og det gleder jeg meg til. Det er faktisk veldig godt å kunne ta seg en lang gåtur helt alene også. Jeg hadde treningsfri på fredag, så da er det ekstra godt å komme i gang igjen allerede i dag. Nyt lørdagen, og kos dere sammen med familie og venner!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

Podcast: Min psyke hverdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg