ENDELIG KOM TRYGGHETEN!

God kveld!

Det er godt å kjenne at jeg føler meg mye tryggere i meg selv nå. Jo eldre jeg har blitt, dess mer føler jeg at ting har falt på plass i livet. Selvsagt handler det jo også om at jeg har jobbet knall hardt med å skape denne tryggheten, og at år med terapi ha gitt meg verktøy som jeg nå kan bruke i min hverdag. Når jeg nå kjenner at ting har roet seg ned, så øker det sjansen for at jeg kan oppnå de målene som venter på meg. Sakte men sikkert skal jeg nærme meg de, og jeg skal bruke god tid.

Jeg vet at det ikke er noen kvikk fiks på mine utfordringer, så jeg velger å ta en utfordring om gangen. Hvis jeg nå har dårlige dager, så jeg at der vil komme enda flere gode dager etterpå igjen. Å stå i stormer har gjort meg sterk, og jeg vet hva som trengs for å komme seg på beina igjen. Tilbakeslag vil garantert komme, så derfor er jeg realistisk. Med mine utfordringer, så er det bare sånn livet er. Men jeg kan velge hvordan jeg håndterer det, og der har jeg blitt mye bedre de siste årene.

Livet går seg jammen meg til, og alt blir bedre. Ungene vokser, og har kommet inn i nye faser. Der ligger en tid lenger fremme hvor jeg skal bo her alene mens min mann er borte på jobb. Så jeg jobber med å finne min egen hverdag, med gjøremål og oppgaver som holder meg i aktivitet. Den trygge strukturen vil hjelpe meg i alle livets faser, og jeg er godt i gang med å finne min vei. Noen ganger kan jeg være litt i tvil, men så kommer der alltid lyspunkt som pusher meg fremover.

Ja, jeg elsker trygge rammer. Det er så viktig. Og jeg har sett hva det har gjort for meg, og for min familie. Ved å skape vår egen hverdag, så har vi knekket mange koder. Og jeg føler meg så heldig som har muligheten til å endelig kjenne på en stor trygghet i meg selv. Den er så etterlengtet, og kom akkurat da jeg trengte den!

Klem fra Wenche

2 kommentarer
    1. Så hyggelig å finne deg her inne Wenche 🙂 Når jeg nå har opprettet ny blogg, og trenger noen fine å følge videre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg