ENDELIG KOMMER DE!

 

God morgen!

Fredagen er her, og den er travel som vanlig. Starter dagen med å handle ny sykkel til minstemann, som han trenger til ungdomsskolen. Skolestart er jo på mandag, så da må vi ha alt sammen klart. Passet så fint at min mann kunne komme hjem en dag tidligere, og vi da kunne få gjort det nå. Så er det avsted til jam på musikkloftet, og der blir jeg i to timer. Deilig å synge litt igjen. Jeg får en liten pause, og så skal jeg til tannlegen på en kontrolltime. Det er ikke det kjekkeste som jeg vet om, men det går bedre enn før. Må bare få det gjort nå.

I ettermiddag kommer endelig mine foreldre ned til Mandal, og jeg skal geleide dem til Mandal hotell. Det er litt kronglete å finne det, så jeg tenkte det var best å heller hjelpe dem med det. Blir koselig å ha dem her nede i helgen ,og vi skal kose oss med taco om kvelden. Det er litt deilig at de valgte å sove på hotell, da vi har litt for liten plass. Men vi skal se hverandre masse, og jeg gleder meg veldig til å tilbringe tid sammen med dem.

Håper at alt klaffer, sånn at jeg takler å ha det så pass travelt i dag også. Gårsdagen var i overkant aktiv, så jeg kjenner det litt i dag. Men det blir nok fint å ha besøk, og feire bursdagen til min kjære mann. Denne uken har virkelig bare flydd avsted. Men jeg er glad for at alt er i orden, og vi kan starte på skoleåret mandag morgen. Ha en strålende fin fredag, så prates vi igjen her i kveld!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg