ENDELIG FIKK JEG KJØPT DEN!

 

God kveld!

Jeg har ønsket meg en spesiell ting i mange år. For jeg satser jo på musikken ,og trenger nytt utstyr som bare er mitt. Det var derfor en meget overlykkelig dame, som hentet hjem sin aller første mikrofon på fredag! Jeg har kjøpt meg en Sennheiser e935! Etter på ha testet ut mange forskjellige mikrofoner, så var den helt i særklasse for min stemme.

Så nå har jeg mikrofon, stativ og notestativ hjemme, pluss de kablene som jeg trenger for å bruke min lydboks. Dermed kan jeg øve med skikkelig lyd her hjemme, og jeg kan lage musikkvideoer til min Youtube kanal. Jeg kommer også til å ta den med meg på Musikkloftet, og jeg testet den der på fredag. Så digg å ha min helt egen mikrofon, og da slipper jeg Corona tiltak.

Den passet helt perfekt for min sangstemme, og jeg elsker den! Jeg var helt i ekstase, og akkurat som et lite barn på julaften. Resten av gjengen koste seg med å se på min glede, og det var skikkelig god stemning. Alle elsket lyden. Det var magisk å synge inn i den, og få høre stemmen sin på denne måten.

Dette er en investering i fremtiden for min del. Nå nærmer det seg plateinnspilling, så jeg forbereder meg på en så god måte som mulig. Håper inderlig at dere heier på meg, og at dere vil lytte på musikken når den kommer ut. Jeg er så glad!

Klem fra Wenche

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg