Endelig møttes vi igjen!

Så herlig å møte gode venner igjen!

Dette har vært litt av en dag! Så mange inntrykk, og jeg har en så fin følelse i kropp og sjel. Det var så koselig å treffe igjen mange kjente ansikter på årsmøtet tidligere i dag. Herlige mennesker som bidrar på en fin måte i samfunnet vårt. Jeg er lokallagsleder i Mental Helse, og derfor så er det viktig for meg å kunne delta på møtet i dag. De skal faktisk være sammen hele helgen, men det passet ikke for meg denne gangen. Jeg må noen ganger være litt streng på prioriteringer, så det måtte bli sånn i dag. Vi har så masse som skjer her hjemme, og jeg trenger å ta de spillejobbene som jeg kan få. Så da ble det ikke full helg med Mental Helse denne gangen.

Årsmøter er til tider krevende, og langtekkelig. Men det er samtidig veldig viktig å være aktiv, og ta ordet dersom man er uenig i noe. Vi hadde mange saker, men de løste det på en fin måte. Jeg kjente at det var en lettelse å kun sitte som delegat, og ikke ha ansvaret. Det var helt riktig av meg å tre ut av fylkesstyret i fjor. Man må kjenne sine egne begrensninger, og ta vare på familien aller først. Jeg er heldig som har et lokallag, og trives som leder der. Men denne våren har vi jo ikke arrangert noe på grunn av corona. Sånn er det jo for mange, og vi gleder oss til å ta fatt på aktivitetene til høsten igjen. Da får vi ta igjen litt av det tapte.

Mental Helse kommer alltid til å være viktig for min del. Der har jeg funnet mennesker som ønsker den samme åpenheten som meg, og som brenner for samme sak. Da har jeg venner som virkelig forstår meg, og som jeg kan lære utrolig mye av. Jeg er takknemlig for alt jeg har lært gjennom Mental Helse. Gode vennskap har jeg fått, og et sted hvor jeg føler meg hjemme!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

Bli gjerne med i Mestringsklubben!

0 kommentarer

Siste innlegg