ENDELIG NULL HULL!

 

God kveld!

Endelig fikk jeg oppleve å ha null hull hos tannlegen! Riktignok har jeg mistet en liten fylling, så den skal repareres neste uke. Men utenom litt tann stein, så er der ikke noe mer som må gjøres. Det hadde jeg ikke trodd, og det var en positiv overraskelse. Mine tenner har alltid vært ganske så svake, og jeg har slitt med å få bukt på problemene mine. Men nå ser det faktisk ganske så lyst ut på dette området også, og jeg er så glad. Deilig start på helgen for min del!

I barndommen så slet jeg med enorm tannlege skrekk, og det forfulgte meg inn i voksen alder. Så jeg har altfor mange år uten tannlege besøk. Heldigvis klarte min kjære mann å overtale meg til å gå til Irene Kleven her i Mandal. Hun har virkelig møtt meg med forståelse og respekt. Sammen har vi tatt nye steg, og nå er jeg ikke redd lenger på samme måten som før. Tidligere kunne jeg ha både panikkangst og magetrøbbel i flere dager før en tannlege time. Det skjer ikke nå lenger, og hun passer så godt på meg. Det er jeg selv som betaler, så dette er kun framsnakk av en dyktig tannlege!

Nå blir det to ganger til hos Irene, så er vi ferdige med denne runden. Er så glad for at jeg har klart på ta bedre vare å tennene mine, og at det gir meg gode resultater. Null hull er virkelig så deilig å tenke på, og jeg jublet da hun sa det til meg!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg