ENDELIG NY MUSIKK!

God kveld!

I dag kom jeg endelig i gang med å skrive ny musikk til platen min. Der har ikke vært så mye av det den siste tiden, men nå kom der plutselig noen tekstlinjer i hodet mitt. Da vet jeg at det er lurest å skrive den ned umiddelbart. For det er så surt å glemme dem. Som fersk låtskriver, har jeg masse å lære. Vurderer å få tatt noen låtskriver kurs etterhvert. Det hadde vært så interessant. Alt til sin tid, så vi får se hva som skjer. Jeg håper at der kommer flere tekster i løpet av høsten. For snart skal platen spilles inn, og jeg har behov for flere låter å velge mellom. For meg så må det føles riktig, og rett fra sjelen. Da blir det personlig, sterkt og til ettertanke. Når ordene får sin egen tone, så blir det magisk å se forvandlingen. Å skape musikk, er utrolig spennende.

For å kunne skape min egen musikk, så må jeg åpne opp stengte dører inni meg. Våge å ta noen nye dypdykk innerst i hjertet. Der ligger de ordene som jeg ønsker å dele med dere. Og jeg gleder meg veldig til å endelig kunne slippe ut musikken min til dere. Jeg vet jo at mange venter på platen min. Det er jeg så glad for. Nå forbereder jeg meg på mange timer i platestudio, og da må alt være på plass. Musikken kommer til å ta stor plass de neste månedene, og det bare elsker jeg. Sommeren har gått med til å øve på karaoke. Så da er kjekt å kunne fokusere litt på min egen musikk også. Men publikum blir kjent med meg allerede, og det er viktig for min musikk karriere. I morgen kveld er det nytt karaoke show , så jeg holder meg i aktivitet !

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg