ENDELIG PÅ PLASS IGJEN!

 

God kveld!

Det har vært litt kaotisk ute i gangen vår en ganske lang stund. Når vi skulle pusse opp rommet til minstemann, så ble en del ting stående i gangen. Det resulterte i at min kontorplass var blitt et kaosområde, og jeg har ikke kunnet benytte meg av det i noen uker. Jeg merker at det faktisk ble ganske vanskelig for meg, da jeg er vant til å ha mitt eget sted hvor jeg jobber med bloggen og mine kanaler. Så i da var det på tide å komme tilbake til vante rutiner, og vi fikk ryddet opp i gangen.

Jeg må si det er helt fantastisk deilig å være tilbake her i kontorkroken min. Nå føler jeg meg roligere, og vet at dette er mitt sted igjen. Her skal kun jeg være, og det er herlig å endelig ha fått alt ferdig på minstemann sitt rom. Jeg kan kjenne på gleden over å skrive i fred og ro. Hvis jeg sitter midt i stuen, så føler man jo ikke at det er helt riktig. På mitt lille kontor, er jeg så tilfreds med tilværelsen. Håper at dette også motiverer meg litt mer i hverdagen.

Der er fortsatt forbedringsmuligheter. Men jeg skal kose meg her til det nye kontoret mitt er ferdig i kjelleren. Tenk så heldig jeg er som har en mann som fikser slike ting til meg. Min kjære mann har jo designet denne kontorløsningen som jeg bruker nå. Og jeg har stor tro på at han innfrir mine forventninger på det nye kontoret også. Så kjekt å se hvordan han legger ting til rette for meg. Det er et kjærlighetsspråk som jeg virkelig kan like.

Noen ganger kan det være hardt å holde seg selv i gang på hjemmekontor. Men jeg ser nå frem til å jobbe videre med mine ting. Dere er jo så trofaste, og leser mine innlegg hver dag. Skulle bare mangle at jeg da finner glede og motivasjon til å fortsette. Vi får satse på at det blir bedre dager i tiden fremover, og at jeg kan dele det med alle dere der ute! Ha en fin kveld, så snakkes vi litt senere i kveld.

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg