Endelig sommerferie!

Da er sommerferien 2019 endelig her! Jeg er veldig glad for at vi har kommet oss velberget gjennom nok et skoleår. Guttene vokser til ,og det er rart å tenke på. For tiden flyr av sted, og jeg henger med så godt som jeg kan. Nå skal det bli godt å slippe fokuset på skole i noen uker. Det føler jeg at vi har fortjent. Men det blir en annerledes sommerferie for oss denne gangen. Eldstemann skal ha sommerjobb i noen uker, så da er mamma vekkeklokke og sjåfør. Så det skal nok bli godt når de ukene er over. Men for meg så passer det fint. For da må jeg opp hver morgen, og kan beholde en del av mine rutiner i hverdagen.

Hvert eneste år så gleder vi oss til ferien. Og det er jo rart å se hvor fort et skoleår egentlig går. Jeg håper at vi kan kose oss masse her hjemme i sommer, og også få noen fine dager på campingen. Vi tar det litt på sparket, og finner gode løsninger underveis. Jeg gleder meg til å jobbe som vanlig, og vil ha masse sommerinnhold på mine kanaler i tiden som kommer. Vi får krysse fingrene for at sommerværet også kommer snart. Det hadde vært fint med noen gode og varme dager. Jeg vil jo gjerne få meg litt farge på kroppen, og bade sammen med ungene. På Neset camping pleier jeg å bade, og det er som regel oppfriskende og godt.

Jeg ønsker alle sammen en riktig fin sommerferie! For uansett hvor Du skal reise eller ikke, så håper vi at sommeren blir en fin tid sammen med familie og venner. Det skal bli fint med et roligere tempo her i huset. Jeg tar en dag om gangen, og skal legge inn del fritid også. For jeg har jo egentlig aldri ferie. Så da jukser vi litt, og putter inn noen små pusterom for mamma også! Nyt den aller første helgen i årets sommerferie, og ta godt vare på hverandre!

Vi blogges!

Facebook: Wenche Larsen Gundersen , WeLG Foredrag

Youtube: Wenche Larsen

Instagram: wenchelarsen.no

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg