Endelig våger jeg å ta burpees!

God morgen!

Jeg har endelig kommet meg skikkelig i gang med trening. Og jeg har oppdaget at masse av mine frykter, sitter kun i hodet mitt. Det er akkurat som om hodet mitt setter opp sperrer, og fyller meg med frykt istedenfor pågangsmot. Når jeg da skal gjennomføre disse treningsprogrammene, så er stoppet det ganske ofte opp fordi jeg ikke våget å gjennomføre oppgavene. Sånn blir det ikke mye trening av, og slettes ikke fremgang. Så jeg har tatt et oppgjør med meg selv.

Så da forsøkte jeg meg på burpees. Det er altså at man legger seg helt ned på magen, og så reiser man seg fort opp igjen og avslutter med et lite hopp. En øvelse som jeg aldri har gjennomført før i hele mitt liv. Fordi jeg har vært redd. Men denne damen har bestemt seg, og jeg fikk gjennomført det veldig fint. Det ble ikke så veldig mange, men så gikk det enklere neste gang. Noen ganger må man bare pushe seg selv videre. Jeg kan ikke være negativ til noe som jeg aldri har prøvd.

Det var deilig å komme seg i gang, og samtidig teste ut noe nytt. Så jeg har en veldig deilig følelse i kropp og sjel etter en slik økt. Jeg merker at energien min øker, og at jeg tenker mer positivt på ting. Så hvorfor skal jeg ikke gjennomføre dette flere ganger hver uke, og virkelig føle at formen kommer seg? Det var viktig for meg å komme godt i gang med treningen allerede fra mandagen av. Da har man kommet seg i gang, og jeg kan ta med meg godfølelsen inn i uken.

Jeg gleder meg til å ta fatt på en herlig dag! Det er på tide med musikkterapi i dag, og jeg skal finpusse min opptreden som skal skje i morgen. Jeg har blitt invitert til å fremføre to av mine egne låter på en fagdag her i Mandal, og det gleder jeg meg veldig til. De to musikkterapeutene skal være med å spille. Ha en strålende tirsdag alle sammen, og så snakkes vi her igjen til kvelden!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg