ENDRINGER MÅ TIL!

 

God kveld!

Herlighet for en prosess det er å gå gjennom hele garderoben! Nå blir det masse kjoler til salgs, og det var skremmende hvor mye som jeg nå må kvitte meg med. Lange og korte kjoler i ulike farger og fasonger. Alt er for stort til meg allerede, så da skal det bort. Men det føles riktig å forsøke å selge plaggene denne gangen, da det er så nye plagg. Jeg har noen kjoler igjen i skapet, men der ble ganske tomt.

Nå skal jeg klare meg med det jeg har. Så vil der bli en skikkelig kjekk shoppingtur, når jeg har kommet meg lenger ned i vekt. Det gleder jeg meg til, og har en mental jobb foran meg. Jeg må lære meg til å bruke prøverommet i butikken, og finne riktig størrelse på klærne. Inni hodet mitt så føler jeg meg større enn det jeg faktisk er. Og nå må jeg vise litt mer former  og figur. Det tar tid å lære seg det.

Lena hjalp meg, og vi hadde en fin formiddag sammen. Jeg skal jobbe meg gjennom resten av garderoben også. Der ligger nok mye som kan få nye eiere. Deilig med oversikt, og litt rart med så lite klær i skapet.

Klem fra Wenche

2 kommentarer
    1. Det blir spennende å se din nye «look» etter hvert. Et lite tips: prøv å unngå «romantiske» og søte plagg. Du kler mye bedre litt røff og typete stil.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg