ENDRINGER PÅ GANG!


God kveld!

Der er deilig å ha et mer avslappet forhold til bloggen min. Jeg oppdaterer hver dag, men jeg følger min egen vei. Det er umulig for meg å blogge på en kommersiell måte, og jeg kan noen ganger være usikker. I tiden fremover vil musikken komme aller først hos meg. Mer enn noengang. Og jeg vet helt ærlig ikke om det på sikt vil være plass til blogging.

Jeg er i ferd med å finne veien videre, og noen ganger betyr det at ting endrer seg. I løpet av neste uke legges mange brikker på plass. Da kan jeg dele mer om hva som skjer. Uansett så føles det riktig å bevege seg videre i livet. Endringer trenger ikke å være negativt. Det kan heller gi oss masse erfaringer. Og med masse utfordringer, som jeg gleder meg til å dele med dere.

Tryggheten inni meg har vokst seg større. Og det er jeg takknemlig for.

Klem fra Wenche

0 kommentarer

Siste innlegg