Er alle bloggere harde konkurrenter?

Jeg opplever at der er mange rykter om denne bransjen som jeg nå jobber i. Er alle bloggere i dette landet harde konkurrenter? Heier vi på hverandre, eller kniver vi om de samme leserne? Nå er ikke jeg den store bloggeren enda, men jeg har merket meg litt i de årene som har gått. For jeg hadde nemlig blogg i over tre år før jeg ble med på Anne Brith Influencer Program, og fikk eget domene. En av fordelene med å være med der, er jo nettopp at man er en gjeng som heier hverandre frem. Og det liker jeg!

For meg så er det helt naturlig å tipse dere om andre bloggere som jeg liker. For vi må jo kunne ha ulik smak, og kanskje ønsker man jo å følge med flere bloggere samtidig. Jeg ønsker at mine kollegaer skal lykkes med deres prosjekt, og jeg opplever at de ønsker meg også alt godt. Selvfølgelig ønsker vi alle sammen å vokse som Influencere. Men det tror jeg kommer av seg selv så lenge man jobber hardt for det. Og da kan man godt være litt rause mot hverandre, og gi litt ekstra reklame for andre.

Jeg har ikke enerett på deg som leser dette. Men jeg er jo veldig glad for at du er innom akkurat min blogg. Og jeg tror vi kommer langt med å være gode mot hverandre, også i bloggbransjen. Jeg skriver om helt andre temaer enn de unge jentene gjør. Men det er ikke dermed sagt at jeg ikke liker deres blogger. Der finnes mange flotte jenter og gutter som blogger om alt mulig. Og jeg tenker at der skal være rom for alle og enhver. Hver enkelt må få velge innholdet selv, og stå for det man deler på internett. Tenk så stort mangfold vi har i denne bransjen.

Det er spennende å være en liten influencer. Og det kommer til å bli spennende når man vokser seg enda større. Jeg gleder meg hver eneste dag til å jobbe med mine kanaler, og det er en passion. For meg så er det blitt en livsstil, og jeg koser meg veldig med alle oppgavene som kommer til meg. Dette skal bli skikkelig gøy, og jeg heier på både meg selv og alle mine herlige kollegaer!

Vi blogges!

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg