Er du klar?

Da er påsken 2020 over, og en annerledes hverdag venter på oss i morgen tidlig. Min kjære mann drar på jobb igjen, og jeg skal i gang med de vanlige rutinene mine igjen. Ungene starter ikke på hjemmeskolen før på onsdag, så de får fred en stund til. Men jeg skal virkelig gjøre mitt beste, for å få hverdagen i gang på vår egen måte. Det skal blir herlig å komme seg en tur ned på musikken igjen. Jeg gleder meg alltid til det, og vi har jo ikke samlet hele gjengen enda. Blir kjekt å jobbe videre med egne låter, sammen med musikkterapeuten.

Når det kommer til stykket, så er hverdagen aller best. For man må finne sin egen rytme, og sine egne rutiner. De skal passe for din familie, og så må man jo forholde seg til de begrensningene som fortsatt finnes i samfunnet vårt akkurat nå. Det har vært koselig å være sammen i noen dager, men vi voksne ser faktisk frem til å ha en vanlig dag igjen. Jeg har mine aktiviteter her hjemme, og trives ganske så godt med det. Det handler jo om hvordan vi velger å ta det, og hvordan vi velger å håndtere alt som skjer. For oss så har det vært viktig å finne en balanse, både for store og små.

Det kommer til å bli en koselig og fin tid fremover. Vi er i hvert fall veldig innstilt på å gjennomføre disse ukene på best mulig måte. Her hjemme skal jeg sørge for at ungene trives, og at de kommer seg gjennom hjemmeskolen. Ikke den letteste oppgaven i verden, men jeg hjelper dem gjerne. Håper at dere andre også ser frem til hverdagen, og at vi sammen kan motivere hverandre til å gjøre dette så godt som vi bare kan!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

Bli gjerne med i Mestringsklubben!

0 kommentarer

Siste innlegg