ER DU KLAR?

God kveld!

I morgen starter en ny uke. Er du forberedt? Har du planlagt uken din? Er middagsmeny og ukeshandel planlagt? Vet du, jeg har allerede fikset det her hjemme. Og det er en vidunderlig følelse. Vi har nemlig starter på en ny rutine. Hver lørdag lager jeg middagsmeny, og så gjennomfører vi ukeshandelen.

Alt er på plass, og jeg er super klar for en ny uke. Dagene er planlagt, og jeg vet hva som skal gjennomføres på de enkelte dagene. Både for meg og ungene. Alle matvarene som vi trenger, er allerede kjøpt. Så da bruker man ikke tid på det midt i uken. Færre butikk besøk er økonomisk. Middagene tar ikke så lang tid å lage. Så det blir en bra uke.

Jeg liker system og orden her hjemme. Vi har fått rutinene godt på plass, og jeg skal styre hjemmet som vanlig. Håper at vi alle sammen får en nydelig uke! Kanskje er der noen solskinnsdager til, før høsten kommer.

Klem fra Wenche

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg