Er du klar for en ny uke?

God morgen!

Så var vi i gang med en ny uke, og jeg er god form. Jeg gleder meg til å gjennomføre en godt planlagt uke. Det er jo best å ha ting på stell i min hverdag. Håper at du også har en fin start på uken, og at du føler det klar. Jeg føler meg heldig som hver uke kan sette meg egne mål, og bestemme over egen tid. Der går selvsagt en del tid til hus og barn. Men jeg kan likevel få en del egentid, og jobbe med mine ting i fred og ro. Det er viktig for meg. Denne uken har jeg en del planer, og jeg har tenkt å dele masse med dere.

I dag gleder jeg aller mest til å møte en god venninne på lunsjavtalen vår. Men jeg skal også få gjennomført trening, og en del arbeidsoppgaver. Nå har jeg en del vekst på mine kanaler, og det motiverer meg skikkelig. Jeg må derfor beregne litt mer tid til å svare på meldinger og kommentarer. Bilder må tas, og innlegg skal skrives fortløpende gjennom uken. Det blir også tid til masse musikk. Jeg planlegger å lage vlogmas i desember på Youtube, så der må jeg virkelig lage en god plan allerede nå.

Uken kommer til å fly av sted, og det er jo et godt tegn. Det blir en del timer foran datamaskinen min i tiden som kommer. Da er det ekstra hyggelig med julemusikk på radio. Ja, jeg har begynt å lytte på julekanalen. Det er ikke lenge til desember, så nå er jeg snart i skikkelig julemodus. Men la oss ta november først, og fokusere på å lage produktive hverdager. Det er viktig at vi er på hugget nå, og fullfører 2019 med stil! Så bruk uken godt, og så heier på hverandre!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook, Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg