Er du klar?

God morgen!

Vi er i gang med en ny uke, og formen er litt bedre enn i går. Det er jo et godt tegn. Denne uken skal jeg på enda et julebord, og jeg skal forberede masse video til julekalenderen min på Youtube. For meg så blir det veldig viktig å holde meg i aktivitet. Jeg trenger den hjelpen som treningen gir meg, og jeg skal være forsiktig. Det er også tid for en legesjekk denne uken her, og det er nok på tide. Så kommer jo alle de vanlige oppgavene i tillegg. Blogginnlegg skal produseres, og postes. Videoer skal jobbes frem, og jeg skal dele masse fra min hverdag.

En typisk uke for meg, med andre ord. Jeg er klar for å komme i gang, og håper inderlig at kroppen min blir enda bedre snart. Satser på en rolig treningstur nå i formiddag, så ser jeg hvordan det ligger an. Ungene er kommet av sted på skolen, så jeg kan følge min egen plan. Det er alltid en fordel, og jeg utnytter den tiden godt. Litt usikker på hva jeg klarer, så jeg har justert litt på planene mine. Man lærer jo seg selv å kjenne etter hvert som dagene går. Ekstra hvile er puttet inn, og da går det som regel ganske fint med mine planer.

Håper virkelig at du får en fin start på uken din, og at du er optimist! Det er nemlig veldig viktig at vi fokuserer på det som vi faktisk klarer. Og ikke kun tenger negative tanker om oss selv eller andre. Så la oss komme i gang, og heie hverandre frem!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat; wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg