Er du lei av psyken min?

Der er nok en del av dere som har skjønt at denne julen har vært vanskelig for meg mentalt. Men jeg er glad for å si at det allerede går bedre med meg. For jeg har virkelig jobbet hardt med meg selv, og fokusert på de viktigste verktøyene mine. Nok en gang har aktivitet gitt meg gode resultater. Det har vært viktig å rydde i kjøkkenskuffene akkurat denne julen. Og jeg har trengt ganske mange kilometer med tur de siste dagene. Men jeg sitter her nå, og har kommet meg gjennom den verste kneiken. Kan kjenne at solen får komme mer inn til hjertet mitt, og at tårene ikke er så ivrige lenger.

Noen av dere er kanskje litt leie av at jeg skriver om dette her. Men denne bloggen gjenspeiler min hverdag. Og min form er svingende. Sånn er jeg skrudd sammen , og jeg lever en så god hverdag som overhodet mulig. Her på bloggen så skal jeg kunne skrive fritt om mine tanker og følelser. Selvsagt innenfor mine egne grenser. Men jeg mener at det må være rom for åpenhet. Er jeg inne i en vanskelig periode, så ønsker jeg å kunne si det. Men det kan også være at masse foregår i det private, og at jeg kun deler små deler med dere.

Det er selvsagt kjekkest å kunne dele de positive dagene med dere. Men jeg kan ikke leve med et filter på denne bloggen. Da kan jeg bare legge den ned. Jeg lever ikke på rosa skyer. Der er mange stormer i min hverdag. Noen ganger så mister jeg fotfestet litt. Men så reiser jeg meg igjen. Sammen med dere. Og vi kan gi hverandre litt ekstra drahjelp. Livet er ikke for pingler, og det inneholder litt av hvert for oss alle sammen. Så la oss våge å dele livet sammen. Jeg er svært glad for hver enkelt av dere. Og jeg tror vi kommer til å få mange opplevelser sammen i 2020!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook, Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

2 kommentarer
    1. Åh nei kjære deg, jeg som leser av din blogg er ikke lei din psyke. Alle har dager på topp og dager ikke på topp. Det er bare godt å få lov til følge deg på veien uansett hvordan dagsformen din er. Du er flink til å vise livet som det virkelig er… Stå på og fortsett som du gjør <3 klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg