ER DU LEI DEG?


God kveld!

Jeg tror vi er mange som jobber oss gjennom mange tanker for tiden. Det er hardt for alle med denne pandemien, og vi ser liksom ikke noen ende på det heller. For min del, så går det ganske greit. Men jeg savner foreldre og søsken som bor i Egersund. Jeg savner gode og varme klemmer fra mine nærmeste.

Vi må selvsagt forsøke å håpe på litt positive nyheter snart. Og at samfunnet kan leve normalt i løpet av dette året her. Jeg tror vi må ha lov til å kjenne på alle følelsene. Noen liker å få mer ro rundt seg, og klarer å ha det fint. Mens andre har det skikkelig tungt og vanskelig akkurat nå.

La oss gi hverandre støtte og omsorg i denne tiden. Være litt motiverende, og hjelpe vennene våre gjennom dagene! Ring eller FaceTime, det kan snu hele dagen!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

Siste innlegg