Er jeg et forbilde?

Den siste tiden har vært ganske spesiell for meg. For det har begynt å komme en del flotte meldinger i min innboks. Det er så mange fine ord, og det er flere som kaller meg for deres forbilde. Noen sier at de er min største fan. Da blir jeg ydmyk og rørt. Og på en måte så er det ganske skummelt også. For jeg kjenner på et stort ansvar. Nå er jeg mer og mer synlig på internett, og det kommer til å bli enda mer med tiden. Da er jeg nødt til å ha riktig fokus i livet.

Jeg merker at dette gjør noe med meg. Det er sterkt og stort. For med min historie, så er det så rart at noen faktisk “hyller” meg. Jeg er et menneske som deler av meg selv, og det betyr tydeligvis en del for noen der ute. Så jeg er svært takknemlig for alle de fine ordene som Dere sender meg! Jeg vil veldig gjerne fortsette med min jobb, og fokusere på ting som gjør oss godt. Det er kjekt og motiverende for meg at Dere kontakter meg nå.

Jeg er meg, og jeg forsøker etter beste evne å ikke være noe annet. For nå gjelder det å ha føttene trygt plantet på jorda. Det er svært gledelig å se at vi stadig blir flere som møtes på mine kanaler. Jeg gleder meg veldig til å jobbe masse fremover. Det skal bli skikkelig spennende å se hvordan dette ender. Men jeg har en herlig heiagjeng som pusher meg videre! Det liker jeg.

Dere skal vite at jeg leser alle meldinger, og forsøker å svare raskt! For jeg ønsker å kunne kommunisere med mine følgere. Jeg skal gjøre så godt som jeg bare kan, og jeg tror at dette blir skikkelig fint! Tusen takk til alle sammen! Dere er helt supre!

Vi blogges!

Følg meg gjerne:

Facebook: Wenche Larsen Gundersen , WeLG Foredrag

Youtube: Wenche Larsen

Instagram: wenchelarsen.no

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg