Er jeg et forbilde?

Jeg har flere ganger fått høre at jeg er et forbilde. Det er selvfølgelig veldig stort å høre at andre mennesker liker det jeg driver med, og hvordan jeg er som person. Men der ligger også et stort ansvar i denne oppgaven. For mange mennesker legger merke til hva jeg skriver på bloggen, og hva jeg deler på Youtube. Jeg er veldig glad for at jeg er voksen. Da vet man litt mer om hva som forventes, og hva som er rett og galt. Der vil alltid være delte meninger om det man gjør. Men jeg føler meg veldig trygg på det jeg gjør. Hvis jeg var redd for reaksjoner, så kunne jeg ikke hatt bloggen eller Youtube.

Det er viktig for meg å tenke litt over ting iblant. For jeg skal gjøre så godt jeg kan. Jeg vil jo veldig gjerne dele viktige ting sammen med Dere. Og så har jeg lyst til å dele en del av min hverdag med alle sammen. Å vite at man blir sett på som et forbilde, gjør meg rørt og glad. Jeg forsøker egentlig bare å være meg selv på godt og vondt. Det er det eneste som jeg kan gjøre. For jeg vil være et ærlig menneske med gode verdier. Om jeg er det, får andre vurdere. Men jeg gjør så godt som jeg kan, og lever livet slik som jeg føler er best for meg og min familie.

Jeg kommer aldri til å bli likt av alle. Det er der ingen som klarer. Men jeg er svært takknemlig for at Dere sender meg fine ord. Det er med på å bygge meg opp, og det gir meg energi til å kunne fortsette med min jobb. Jeg er en person som jobber målrettet, og jeg holder fokuset på det som betyr masse for meg. Å kunne dele sine tanker med andre, er et viktig verktøy for å oppnå personlig vekst. Man lærer av hverandres erfaringer, og kan hjelpe hverandre videre i livet. Jeg vet at min vei kanskje ikke er så lik den veien som du går. Men så kan det også hende at jeg har noen av de samme erfaringene som deg, og  kanskje jeg kan hjelpe deg litt .

Tusen hjertelig takk for at Dere støtter meg, og lar meg få jobbe med det som jeg elsker. Dere er veldig verdifulle for meg, og jeg ønsker alle sammen alt godt. Ta vare på deg selv. Det er noe som jeg har prioritert. Familien min betyr alt, og jeg tilbringer veldig mye tid hjemme med dem. Jeg håper at du også kan ha en fin hverdag sammen med de som du er glad i . Så får vi alle sammen forsøke å være forbilder på hver vår måte!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg