Er jeg for gammel?

God kveld!

Som sikkert mange av dere vet, så var jeg ute på karaoke sammen med musikkgjengen på fredag. Det var ufattelig moro, og jeg har enda en bit av mestringsfølelse inni meg. Men i ettertid så har jeg tenkt litt på alder, og om det egentlig har noe å bety. For vi er i veldig ulike aldersgrupper i den gjengen, men vi hadde likevel en så fin kveld sammen. For meg så handler det om hvordan man snakker sammen, hvilken kjemi man har og hvordan man er som mennesker. Selvsagt er vi på helt ulike steder i livet, men man kan likevel ha kjekke opplevelser sammen.

Vi heiet på hverandre, og vi tok vare på hverandre. Det var lov å tulle og tøyse. Humoren var til tider ganske så løssluppen, men likevel uskyldig moro. Jeg merket at det var omsorg for hverandre, og vi sørget for at ingen var alene. Vi ble ikke splittet fra hverandre, og passet på at alle kom seg trygt hjem. En skikkelig fin kveld, og vennskapet oss imellom ble styrket. Det er jeg helt enig i. Jeg har på følelsen at det kommer til å bli ganske mange karaoke kvelder i tiden fremover. For det var så utrolig gøy! Noen ganger så trenger man en skikkelig boost, og det har jeg nå!

Så husk det alle sammen. Alder er ikke alltid et hinder. Vennskap kan bygges, og relasjonen kan virkelig være oppfriskende og fin!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

Podcast: Min psyke hverdag!

0 kommentarer

Siste innlegg