Er jeg fornøyd?

God morgen!

Vi er allerede kommet til fredag, og denne uken har virkelig bare reist fra meg. Men jeg har kommet i mål med mine målsettinger denne uken, så jeg er veldig fornøyd med det. Nå skal jeg bruke helgen godt, og gjøre meg klar til en hektisk uke med lansering. Jeg må også forberede meg til å ha flere livekonserter, da dette har blitt svært godt mottatt på Facebook. Det er helt fantastisk å se at så mange vil høre meg opptre, og jeg får så gode tilbakemeldinger. For meg så betyr det utrolig mye.

Gleder meg også til at vi samles igjen, og får min kjære mann hjem for helgen. Men vi har begge to oppgaver hver for oss denne helgen. Det er også viktig for meg at jeg tar noen treningsturer i Furulunden. Nå trenger jeg alt jeg kan få av positiv energi. Der er så mange sommerfugler i magen min, og jeg er så spent på neste uke. Når jeg skal ut av komfortsonen, og virkelig stikke hodet mitt frem på internett. Men jeg er likevel veldig trygg på at det er bra, og da våger jeg å gjøre det.

Det er deilig å kunne ta helg med god samvittighet. Forrige helg var jeg ganske usikker på om jeg ville klare alt det som lå foran meg. Men jeg har klart det, og enda litt mer på er plass. Så jeg vet at min innsats denne uken har vært god, og da kan jeg kose meg med god samvittighet i helgen. Ha en nydelig fredag, så snakkes vi i kveld igjen!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat(torsdag)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg