Er jeg klar for ny runde med rotfylling?

I dag er det klart for runde nummer to med rotfylling hos tannlege spesialist her i Mandal. Det er noe som jeg ikke liker, men som må gjennomføres. Og siden jeg sliter med panikkangst, så blir jeg gitt en beroligende pille en halvtime før start. Da klarer jeg å gjennomføre uten for store vanskeligheter. Nå har jeg jo faktisk kommet meg velberget gjennom den første runden, så dette skal nok gå ganske bra. Men jeg gleder meg absolutt ikke. Flere timer med masse styr inni munnen, er ikke min favoritt. Det er dessverre slik at det må gjøres nå.

Livet inneholder jo gode og vonde opplevelser. Så da håper jeg at dette ikke blir en altfor vond erfaring i dag. Det blir garantert noen timer med hvile etterpå, og jeg har ikke lov å kjøre bil før fredag formiddag. Så da blir det koseklærne på, og ta en helt rolig ettermiddag og kveld. Jeg kjenner at jeg er nervøs, men det er mindre enn første gangen. Så da skal jeg komme meg gjennom dette også. De er heldigvis veldig flinke og snille på tannlegekontoret. De viste veldig respekt for min redsel sist gang. Så jeg følte meg ivaretatt på en fin måte.

Jeg håper at Dere ønsker meg lykke til! Bloggen oppdateres i kveld som vanlig. Det er viktig for meg å holde på rutinene. Jeg skal jobbe litt i noen timer på formiddagen. For jeg har ikke time før kl 13.00 i dag. Så da får jeg muligheten til å få unnagjort en del oppgaver først. Jeg har masse som skal gjøres, og det gjør meg glad. Nå er det jo ekstra gøy, og det hjelper meg til å være positiv. Jeg ønsker Deg en fantastisk fin dag!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

Siste innlegg