Er jeg virkelig for tykk til å kunne lykkes?

Jeg visste at dette ville bli et tema. For jeg er verken naiv eller dum. At min overvekt blir snakket om, det var jeg klar over fra dag en. For tenk litt over det, jeg har jo tross alt blitt mobbet store deler av livet mitt fra før. Hvorfor skulle verden være annerledes denne gangen? Men forskjellen nå er at mobberne er anonyme. De våger ikke å stå for det de mener engang. Og jeg er heldigvis trygg nok i meg selv til å la det gli forbi meg.

For dette stopper ikke meg i det hele tatt. Faktisk så trigger det staheten min noe helt enormt, og jeg jobber av ren glede. Jeg kan ikke la anonyme feiginger få styre livet ! Jeg har levd i denne kroppen i over 42 år nå, og jeg kan ikke bytte den bort. Da er det bedre å være venn med seg selv, og faktisk ha en fin hverdag akkurat sånn som jeg er. Jeg bærer kiloene mine med en slags stolthet. For jeg vil ha lov til å være meg, bare les her!

Hvis du tenker at jeg ikke kan være influencer fordi jeg er overvektig, så er det du som spises opp av egne fordommer. Og det får du selvsagt lov til ,det er jo dit liv. Men jeg lar meg ikke stoppe av dette! Vi trenger ulike stemmer i samfunnet vårt, og jeg skal være sånn som jeg er. Det er ganske trist dersom du kun fokuserer på det ytre i mennesker du møter.

For tenk om du kanskje liker meg egentlig, men så kan du ikke takle at jeg har noen kilo for mye? Synd for deg. Jeg klarer meg. Men kanskje det er på tide å tenke litt over dine egne fordommer. For de hindrer deg kanskje i å finne en verdifull venn.

Vi blogges!

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

4 kommentarer
    1. Du er RÅ Wenche og er i tillegg flott både utenpå og inni ❤️ Jeg digger deg. Min erfaring i bloggverden, er at jo bedre du klarer det, jo surere blir de. Du klatrer oppover og da blir de gretne surmegga kvinnene og mennene som liker å trykke andre ned for å føle seg bedre, enda mer gretne 😂. Men med å se på hvor langt du er kommet og hvor fort det har gått, så vet iallefall jeg hvem vinneren er 😉 it’s you ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg