Er så gira!!

Jeg er blitt så gira på oppussing!

Jeg gleder meg veldig over at vi endelig er i gang med å gjennomføre våre planer i huset vårt. Selv om jeg i skrivende stund, hører på lyden av min mann som borer i stein nede i rommet som vi skal renovere. Ikke den fineste lyden, og det kommer til å holde på en ganske lang stund. Noe som dirrer inni hodet mitt, og som distraherer meg en del i jobben min. Jeg forsøker bare å fokusere på hvor bra det kommer til å bli til slutt. Da blir jeg glad, og smilet kommer fort frem. Det kommer til å bli så bra!

Det blir en sann glede å ha nytt hjemmekontor, med skrivepult som min kjære skal tegne og snekre selv. Da blir alt tilrettelagt for meg, og det blir en meget bra kontorløsning for meg. Det er så deilig å se at min kjære virkelig deler troen på at jeg skal lykkes, og vil legge til rette for at jeg kan ha min egen jobbsone i fred. I tillegg så skal jeg også få mitt eget treningshjørne, hvor jeg skal ha elipsemaskinen og treningssykkel. Og en treningsmatte til styrketrening. Da har jeg alt jeg trenger her hjemme, og kan trene når jeg vil, og ha min egen rutine på det også.

Nå har jeg så masse forventninger og glede inni meg! Det kommer til å bli så bra for oss å komme i mål med dette nå. Jeg vet vi kommer til å bruke noen måneder på alt dette, men det er verd det. Det blir masse malingsjobb på meg, og jeg skal gjøre så godt som jeg bare kan. Er totalt grønn når det kommer til oppussing, så min kjære er sjefen over alle sjefer på dette området. Vi planlegger alt sammen, men han styrer skuten fremover. Dette er så spennende!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

Bli gjerne med i Mestringsklubben!

0 kommentarer

Siste innlegg