Er søndag en familiedag?

God søndag!

Da er siste dagen i helgen her, og det gjelder å nyte denne dagen mest mulig. Men jeg har også tenkt å være i fysisk aktivitet, og jobbe med kanalene mine. Her er det jo ikke fri, så man gjør så godt som man kan. En del av tiden min i dag, skal gå til planlegging av neste uke. Da starter jeg uken med riktig fokus, og da kommer det meste til å gå bra. Jeg trenger en god plan, og jeg gleder meg til en ny uke med mange muligheter. Det er godt å kjenne at jeg er optimist, og at jeg allerede gleder meg til julebord neste helg. Viktig å ha noe som man kan glede seg til.

Men la oss også fokusere på dem som står oss aller nærmest. Denne helgen er min mann hjemme helt til mandag morgen, og det setter jeg stor pris på. For de gangene han drar søndag ettermiddag, så føler jeg at uke vår starter altfor tidlig. Så vi satser på å få gjort litt rydding i løpet av dagen, og kose oss sammen foran tv i kveld også. Små ting som virkelig gjør dagen bedre. Vi har valgt å ha en rolig morgen, så det kommer nok til å gå i sakte tempo. Men det er faktisk lovlig å sløve litt ekstra under dyna på en søndag formiddag.

Jeg ønsker deg en super fin søndag! Kom det ut, og få litt frisk luft. Det kommer til å gjøre deg veldig godt. Formen min avgjør om det blir trening hjemme, eller gåtur. Men jeg håper å få en fin tur ute i dag også. Det viktigste er uansett at jeg tar vare på meg selv, og at jeg bruker tid sammen med gjengen min her hjemme. Så vi får nok litt av hvert gjennomført i løpet av dagen. Ta godt vare på deg selv, så snakkes vi igjen allerede i kveld!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

2 kommentarer
    1. God ettermiddag til deg. Prøver å tenke livet som toppbloggere. Hvert eneste våkne øyeblikk, kanskje til og med i søvne, tenke på å alltid være på… minst tre poster for dag på alle kanaler, uansett vær og vind, uansett humør og ikke humør.. uansett glede eller sorg.. rett og slett uansett.. Unnskyld meg, tøff er du, jeg har ikke klart det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg