Er våren din favoritt årstid?

For min del så tror jeg denne våren kommer med masse ny energi. Jeg merker at der er mange planer, og jeg gleder meg over alle de fremskrittene som jeg gjør. Herlig å kunne ta nye steg, og jeg vil veldig gjerne utvikle meg enda mer. For jeg kan jo lære enda mer, og da blir hverdagen veldig spennende! Nå er der mange solskinnsdager, og humøret blir bedre. Jeg krysser fingrene for at den kalde vinteren nå er over for denne gang. Elsker at vi nærmer oss mine beste årstider.

Det er lov å glede seg over små ting i hverdagen. Da får man det jo så mye bedre, og jeg har endelig litt mer inspirasjon. De neste ukene så skal jeg forsøke å oppgradere mine kanaler, og bli enda bedre. Mange små ting kan finjusteres, og jeg har lyst til å bli enda flinkere. Bruker en del tid på å planlegge mine neste oppgaver, sånn at jeg faktisk klarer å fungere bra. Godt å kjenne på disse forventningene som jeg skaper til meg selv, og som gjør at jeg jobber meg videre.

Våren er alltid en fin årstid for meg, og da blir jeg veldig giret på å få ting til. Sånn ble det altså i år også. Regner med at det blir en rolig tid her hjemme, så jeg skal utnytte tiden så godt som jeg bare kan. Familie aller først, men så kommer der mange andre kjekke oppgaver for min del. Gleder meg til å gi dere spennende innhold, og jeg håper at dere blir engasjert. Håper også at jeg får tilbringe en del tid ute, da frisk luft virkelig gjør meg godt.

Hva gleder du deg til nå? Har du laget noen kjekke planer for vår og sommer? Eller er alt satt på vent?

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

Bli gjerne med i Mestringsklubben!

0 kommentarer

Siste innlegg