ET FANTASTISK SAMARBEID!

God kveld!

I formiddag hadde jeg noen veldig fine timer sammen med Lena. Vi skulle ta bilder, og filme en antrekksvideo. Herlighet, som vi koste oss. Snakket på inn og utpust begge to, og vi hjalp hverandre med små og store utfordringer. Fikk tatt så fine bilder, og vi samarbeider veldig lett og bra.

Deilig å ha noen å diskutere med, og skape flotte antrekk. Vi prøver og feiler, men det ble så bra til slutt. Lena satte i gang med å fikse håret mitt, og det skal vi gjøre flere ganger. Kanskje flere krøller, eller å sette opp håret i ulike varianter. Å kunne jobbe sammen med Lena, er helt fantastisk! Jeg er så glad for vennskapet vårt, og for at hun ønsker å hjelpe meg med ulike ting.

Nå har vi lagt masse planer, og vi skal nok finne på mye gøy. Det er helt suverent, og jeg gleder meg allerede til neste gang!

Klem fra Wenche

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg