Et smertefullt døgn!

Det er ikke alle dager som blir slik man hadde planlagt. I dag ble en slik dag. For jeg sliter med smerter på et punkt i korsryggen, og smertene kom for fullt igjen natt til i dag. Dermed har jeg hatt en ganske smertefull dag, og det ble en mye roligere dag enn jeg så for meg. Vi har fått gjort en del, men jeg har måttet ta det ekstra forsiktig. Heldigvis så har jeg smertestillende, og jeg vet hva som kommer til å hjelpe. Det tar bare litt tid, og jeg må være tålmodig. Så derfor ble vi raskt enige om at jeg roer ned i dag. Fokuserer på det som jeg kan klare, og la resten vente til formen er bedre.

Til tider så blir jeg veldig frustrert av kroppen min, og av smertene. Det må være lov å si iblant. Selv om jeg fokuserer så godt jeg kan på det positive, så sniker det seg inn litt frustrasjon også. For jeg vil så inderlig gjerne fungere sånn som alle andre. Men min helse er ikke bedre enn dette, og det må jeg leve med så godt som jeg bare kan. For meg så er sånne dager som dette, ganske tunge. Når kroppen min streiker, så blir jeg lei meg. Men familien heier på meg, og vi løser utfordringene på best mulig måte. Jeg er i bevegelse, men det ble ikke treningstur på meg i dag.

Nå må jeg fokusere på det som ligger foran meg i uken som kommer. Det er viktig å hvile godt i dag, og få kontroll på smertene. Da kan jeg starte uken med et bedre utgangspunkt. Med riktig mengde medisin, så vil jeg kjenne på rask bedring. Men der er nok en liten betennelse som skaper trøbbel, og jeg har time hos legen min i neste uke. Så da kommer vi nok på noe lurt, og holder humøret oppe hos meg. Så sånn er det akkurat nå hos meg. Og jeg forsøker altså å holde meg positiv!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg