ET VIKTIG VALG!

God kveld!

Å gi seg selv en nye sjanse, er så utrolig viktig. For man har så lett for å tenke at man ikke er god nok ,eller at det er sent å utrette noe spesielt i eget liv. Da jeg ble ufør for noen år siden, så følte jeg meg regelrett helt avskiltet. Akkurat som en bil som ikke kommer seg gjennom eu kontrollen. Og jeg har slitt så mye med den sorgfølelsen i de siste årene. Egentlig har jeg vel aldri klart å gå helt med på det heller, og har vært på konstant leting etter noe som kunne passe meg i min situasjon.

Heldigvis lever vi i 2021, og samfunnet kommer seg fremover. Nye jobbmuligheter skapes online, og der er nye måter å tenke business på. Det har skapt en sjanse for meg, og jeg valgte å ta action. Nå har jeg vært i gang med min egen network marketing business i to uker, og jeg har lært utrolig mye om både businessen og meg selv. Jeg jobber nå via sosiale medier, og det fungerer veldig fint for meg. Jeg kan jobbe når jeg ønsker det selv, og har ikke en sjef som forventer at jeg skal møte opp til faste tider.

Dere finner info om selve businessen min på mine sosiale medier, og jeg skal ikke ha det som et hovedpoeng her på bloggen min. Og jeg er så glad for at businessen drives på en måte som ikke inneholder pushing eller spam. Nå skal jeg bruke dagene til å sette meg enda mer inn i de mulighetene som faktisk finnes, og som jeg ønsker å benytte meg av. Jeg er jo så fornøyd med å kunne ha min egen business, og har kommet meg godt i gang med både facebook gruppe og egen nettbutikk.

De siste to ukene så har jeg gått fra å føle meg avskiltet, til å endelig føle meg godkjent og i god driv igjen. Det har gitt meg en lykkefølelse, og jeg føler meg utrolig lettet og glad. Endelig skjer der noe i livet mitt, som jeg virkelig har troen på. Og den kan hjelpe meg til å kunne realisere musikkdrømmen min også. Jeg skal oppdatere dere på veien videre, og så er det jo bare kjekt dersom dere blir med på mine sosiale medier også.

Ha en fin kveld, så snakkes vi nok snart igjen!

Klem fra Wenche

8 kommentarer
    1. Kanskje variere bilder og tekst på Instagram litt mer enn du gjør nå? Kjedelig med bare portrettbilder…og litt eller alt for mye om hobbyen din.
      Men kanskje du kan forklare oss hvordan du får innslag? Sprer du det andre plasser enn på FB og Instagram? Du har ikke så mange følgere,må man ikke ha det for å få salg eller er det homeparties også? Jeg skjønner ikke helt konseptet. Ser din businessmamma har enda færre følgere enn deg, hvordan selger hun? Bare spør fordi jeg er veldig interessert i å starte opp med å selge NU selv.

      1. Hei! Variasjon kommer. I businessen selger man produkter ved å markedsføre det i dine sosiale medier. Og folk med få følgere kan ha like stor mulighet for å oppnå salg. Det handler om markedsføring, og kjenne målgruppen sin. Vi har kun salg via sosiale medier, og har ikke homepartyes. Når jeg viser produktet , og hvilken effekt det har for meg så ønsker andre også å teste det ut. Null spam. Network marketing handler om å bygge nettverk , og samtidig drive butikk. Så man må gjøre begge deler. Spennende bransje 🌟

        1. Ok,men vil ikke det si at en stor følgermasse både på Insta og FB genererer større salg? Jeg tenker jo at man i tillegg til å selge NS også må selge inn seg selv? Og da må både Insta og FB være innbydende. Er det noe dere blir kurset i? Har dere lov å vise frem bilder av produkter? Ser ikke at du gjør det.

          1. Selvsagt kan en stor følgerskare hjelpe. Men vi har mange gode resultater blant forhandlere som ikke har så mange følgere. Så det er ikke en garanti i å ha flest følgere. Vi bruker bilder av produkter som vi selv tar hjemme. Jeg er i gang med å ta bilder av de produktene som jeg har her hjemme.

    2. Koster det penger å bli med i Nuskin? Altså, må du kjøpe inn og betale produktene før du selger de videre?

        1. Så bra 🙂 vet at det er andre mlm selskaper som krever varelager osv 🙂 er det samme pris på nettbutikken og hos deg? 🙂 har den røde lipglossen faktisk,den var fin på deg og 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg