EVIG OPTIMIST!

God kveld!

Da er sommerferien endelig her, og det er slutt på vekkeklokke om morgenen. Det er ganske deilig,må jeg bare si. Men jeg forsøker likevel å holde på gode rutiner for min egen del. Nå kan jeg fokusere mer på mine ting, og jobbe meg fremover i network marketing businessen min. Jeg gleder meg til fine sommerdager, med en blanding av jobb og fritid. Som dere ser, så rekker jeg ikke alltid å poste blogg innlegg hver dag. Noen ganger klarer jeg rett og slett ikke å ha energi nok til alt, og da må noe vente.

Men samtidig er jeg ved veldig godt mot. For jeg blir så inspirert av mine kollegaer, som oppnår store mål i sine businesser. Og jeg vet at de også startet på null, akkurat som meg. Så hvorfor skal ikke jeg da ha de samme mulighetene til å oppnå mine mål? Så lenge som jeg jobber konsekvent hver eneste dag, så vil jeg klare det. Det er ekstra kjekt å kunne hjelpe andre til å starte på sin reise, så jeg vil ha stort fokus på team bygging i tiden fremover.

Jeg har laget en 5 årsplan. Der har jeg konkrete målsettinger, og jeg vet hvor jeg skal. For jeg gir meg selv god tid, og skal bygge et solid fundament. Selvsagt gleder jeg meg veldig til å nå målene, men jeg jobber tålmodig. Ingenting skjer over natten, og det vet jeg jo veldig godt. Derfor skal jeg kose meg i prosessen, og fylle hverdagen min med positive gjøremål. Steg for steg. Både i musikken og i businessen. Herlighet, så spennende tider jeg har foran meg nå!

Våg å tenke litt lenger frem i tid, og sett deg egne mål. Vær ærlig mot deg selv, og lytt til hva du egentlig ønsker deg i livet. Da vet du hvor du skal, og hva som må gjøres for å komme deg dit. Ikke bli skremt av at ting tar tid. Det er så viktig at vi tar oss tid til å gjøre alt ordentlig. For da vet du at grunnmuren er trygg, og du kan videreutvikle deg i rolige omgivelser. Jeg er en annen person i dag, enn jeg var for få år siden. Og jeg gleder meg sånn til å se hva livet har på lur til meg de neste årene!

Ha en fin kveld!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg