Familien heier på meg!

Jeg har valgt å ha en jobb som er litt annerledes. For når man jobber som Influencer. så har man mange oppgaver i løpet av en dag. Men man bestemmer rekkefølgen selv. Det er på mange måter en jobb med fleksibel arbeidstid. Men man har egentlig aldri helt fri. I tillegg så deler jeg jo ganske mye fra min hverdag med hele Internett. Det passer ikke for alle. Men jeg er veldig heldig! For jeg min familie i ryggen. Mann og barn ønsker meg lykke til , og er enige om at dette skal jeg satse videre på. Det er noe som betyr enormt mye for meg. For jeg kan ikke drive på med dette uten at det er greit for mine aller nærmeste.

Det er stort for meg å ha en slik støtte i hverdagen! Jeg er ikke en A4 person, og passer ikke lenger inn i en A4 jobb. Så jeg er annerledes enn mange andre. Men det er jeg stolt av. For jeg gjør så godt som jeg kan, og gir meg ikke! Da jeg ble valgt inn i influencer programmet, så var det en bekreftelse på at jeg bør satse videre. For det kan nemlig være en fordel å være litt annerledes. Jeg trenger støtte og heiarop fra de som jeg er aller mest glad i. Så håper vi at det kan komme dem til gode på et senere tidspunkt. For jeg ønsker å gi dem noe tilbake. Å ha en mamma eller ektefelle som er Influencer, kan være utfordrende til tider. Men jeg skjermer dem så godt som mulig. Det er jeg som stikker hodet mitt frem.

Jeg er svært glad og stolt over min mann og barna. For vi støtter hverandre, og ønsker å finne en vei som fungerer for oss alle sammen. Jeg jobber hjemme, og kan dermed ta hovedansvaret for ungene alene i ukedagene. Så samles hele familien i helgene. Det fungerer fint for oss. Og jeg har verdens beste heiagjeng!

Vi blogges!

Følg meg gjerne:

Facebook: Wenche Larsen Gundersen, WeLG Foredrag

Youtube: Wenche Larsen

Instagram: wenchelarsen.no

0 kommentarer

Siste innlegg