Fant jeg og Mette tonen?

Reklame// Quality Hotel Saga

Det var utrolig kjekt å dele rom med Mette Ask. Vi er så utrolig ulike, men samtidig like. Jeg prater på inn og ut pust, mens hun er stille. Det er jeg som alltid trenger å spørre om noe, mens hun slappet av under dynen. Faktisk så måtte vi le ganske mange ganger av oss selv underveis. For jeg ville aldri roe meg ned og ta fri fra blogging. Mens hun måtte ta det i hennes tempo. Mette ble faktisk ganske bekymret for meg der jeg satt og hamret på datamaskinen fredag kveld.

Jeg er intens, og Mette fikk merke det. Men vi har kost oss, og vi har lært masse av hverandre underveis. Fakta er at vi er gode venner og kollegaer. Det er utrolig spennende å ha en venn som driver med det samme som deg, men som likevel gjør det ganske annerledes enn meg. Vi fant ut at ulikhetene våre passet oss, og at kjemien stemte. I etterkant så er jeg ganske sikker på at Mette ble litt trøtt av min skravling. For jeg kan være ganske så intens når der skjer masse på en gang.

Det passet meg fint at Mette ikke skulle være med ut på byen, og da kunne vi gå hjem sammen om kvelden. Jeg sovnet alltid før Mette, og jeg vet at da fikk hun endelig ro nok til å jobbe med sitt. Men jeg kan tenke meg at min snorking nok kunne være litt merkelig selskap. Vi tok hele helgen med et smil, og vi kom oss velberget gjennom en intens helg. Nå vet jeg at vi kommer til å samarbeide, og hjelpe hverandre. Så jeg føler absolutt at vi ble et dreamteam!

Nå skal jeg kose meg resten av kvelden med strikketøy og tv. Det er alltid godt med litt egentid om kvelden. Så jeg ønsker dere alle sammen alt godt, og gleder meg til vi ses her igjen i morgen tidlig!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg