FANTASTISK DAG!

God kveld!

Nå er jeg skikkelig sliten, men så godt fornøyd med denne dagen. Vi har virkelig hatt en så fin dag. Det ble masse shopping i flere timer, og en nydelig lunsj på Tiedemands Cafe. Jeg har kost meg sammen med mine foreldre hele dagen. Kjekt å ta dem med meg, og vise dem mine favoritt plasser her i Mandal. Vi klarte å få til en liten tur i Furulunden. Men da var vi slitne alle sammen.

En herlig dag i koselig selskap. Og masse som fristet i butikkene. Det ble litt klær, sko og vesker i dag. Så nå må jeg få litt oversikt over alt jeg har her hjemme. Tror ikke jeg trenger noen ting resten av høsten. Men klarer nok ikke å holde meg helt borte fra butikkene gjennom høsten uansett. Både jeg og mor koste oss i dag, og far fikk prøvd ut mange benker rundt om i gatene. Han ventet tålmodig på oss, mens vi shoppet. Til slutt så kjente jeg at kreftene mine forsvant. Det bar rett hjem på sofaen i noen timer. Så har mine foreldre vært her i kveld til middag.

Jeg føler meg så heldig, og er så takknemlig for denne fine dagen sammen med mor og far.  Herlig å ha besøk, og jeg stresser ikke. Nå gjenstår det å feire mannen min i morgen. Det blir nok litt hektisk og intenst. Men vi gleder oss!

Klem fra Wenche

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg